Trial Cota. Les Masies de Voltregà | 21-6-09

Arnau a la zona 6

4 comentaris:

Anònim ha dit...

De moment no tenim cap vídeo, a més l'elaboració d'un vídeo és més complicat i necessita temps.
En pic puguem en farem un.
Gràcies pel teu interès.

Alba Lara ha dit...

HOLA!!

eu sigut vosaltres els que m'eu ficat un missatge titulat:Salvem TOST?????

si eu sigut vosaltres:(sento no haver publicat el vostre missatge,fins ara,esque estava de vacances)
POSEU NOM ALS MISSATGES siusplau,esque si no em torno boja preguntant a la gent que pot aver sigut.
ara mateix ja porto amb aquest 4 blogspots que m'an dit TOTS que no.


Graciès!!


att:Alba Lara 2

Anònim ha dit...

No hem sigut nosaltres, ho sento.
Quin és el teu blog?, és que ens surt un altre de diferent.

Família Farré

Alba Lara ha dit...

gràcies.

em meu blog es:

http://albalara-trial.blogspot.com