L'Arnau en vídeo

http://es.youtube.com/watch?v=R3bP5T6HBNg
Aquesta adreça et porta al youtube i es veu l'Arnau fent aquelles coses que jo no puc veure com les fa perquè em poso nerviosa i sincerament, crec que molt pocs de nosaltres tindriem el valor per fer-ho, però ell ho pot fer, ho fa i molt bé.
El muntatge original era amb música de MUSE "Supermassive Black Hole" però m'han eviat aquest avís:
un propietario de derechos de copyright ha reclamado la totalidad o parte del contenido de audio de tu vídeo ARNAU FARRÉ GARCIA. El contenido de audio identificado en el vídeo es el tema Supermassive Black Hole de Muse. Sentimos comunicarte que se ha bloqueado la reproducción de tu vídeo por una infracción de derechos musicales. Per això he posat aquesta cançó d'Evanescense que és lliure de drets.

4 comentaris:

Pau ha dit...

Hola Arnau, sóc el Pau Cabiscol.
M'han agradat molt les teves fotos i el vídeo. Ets un campió!!!

david ha dit...

Arnau soc el David el teu company de trial m'ha agradat molt la teva pàgina.
Espero que tinguis molta sort i guanyis en el pròxim trial al Marc Riba, i si no un altre dia serà. Espero que a la classificació general quedis primer. Molta sort i ens veiem aviat.

Raquel Ga ha dit...

Què tal Arnau?
Som la Raquel i l' Orlando.
Ens has deixat flipats amb el vídeo.
Et desitgem molta sort i molts triomfs!
Felicita també a la teva germana Laura que amb la seva ajuda ha donat un toc molt especial a aquesta bloc.
A reveure!

forma ha dit...

Hola Arnau, sóc en Marc J.B. M´agrada molt el teu blog,les fotos i el vídeo. Molta força de part de la família Juanola-Barrera de les terres gironines